M I C H A S I O W

Ładowanie...

Ile powinna kosztować strona internetowa?

To pytanie zadaje sobie większość osób, które chcą zlecić wykonanie swojej strony agencji lub freelancerowi. Jakie są ceny? Co na nie wpływa? Jak nie przepłacić za stronę? I czym różnią się wyżej przeze mnie wymienione grupy? Na te i więcej pytań odpowiem poniżej.

Co wpływa na cenę strony internetowej?

Zacznijmy o spraw technicznych. Na cenę strony przede wszystkim wpływa jej wielkość, ilość różnych funkcjonalności, wygląd i tak dalej, to każdy wie, nie trzeba tego tłumaczyć. Ale zgaduję, że chcecie przeczytać konkrety, a więc podajmy sobie kilka przykładowych stawek.

Na przykład – cena prostej wizytówki dla firmy taksówkarskiej będzie wynosić około 1.000 zł. Cena strony dla salonu kosmetycznego, z blogiem, kilkoma podstronami i formularzem rezerwacji terminu to około 2.500 zł. Sklep internetowy natomiast w większości przypadków kosztuje około 4.000 zł. Natomiast platforma szkoleniowa z kursami to 6.000 zł w górę. Ceny te mogą się znacznie wahać i nie bierzcie ich jako pewniak, jednak podaję tutaj najczęściej występujące stawki na rynku, które są średnią z tych niskich i wysokich.


Kolejnym

Dodaj komentarz