Ładowanie...
To pytanie zadaje sobie większość osób, które chcą zlecić wykonanie swojej strony agencji lub freelancerowi. Jakie są ceny? Co na nie wpływa? Jak nie przepłacić za stronę? I czym różnią się wyżej przeze mnie wymienione grupy? Na te i więcej pytań odpowiem poniżej.
Co wpływa na cenę strony internetowej?
Zacznijmy o spraw technicznych. Na cenę strony przede wszystkim wpływa jej wielkość, ilość różnych funkcjonalności, wygląd i tak dalej, to każdy wie, nie trzeba tego tłumaczyć. Ale zgaduję, że chcecie przeczytać konkrety, a więc podajmy sobie kilka przykładowych stawek.
Na przykład – cena prostej wizytówki dla firmy taksówkarskiej będzie wynosić około 1.000 zł. Cena strony dla salonu kosmetycznego, z blogiem, kilkoma podstronami i formularzem rezerwacji terminu to około 2.500 zł. Sklep internetowy natomiast w większości przypadków kosztuje około 4.000 zł. Natomiast platforma szkoleniowa z kursami to 6.000 zł w górę. Ceny te mogą się znacznie wahać i nie bierzcie ich jako pewniak, jednak podaję tutaj najczęściej występujące stawki na rynku, które są średnią z tych niskich i wysokich.
Kolejnym